Oppdag de sjeldneste muscle bilene som noen gang har blitt produsert med denne nye boken. I muskelbilens verden ble mange modeller produsert og solgt i tilstrekkelige mengder til at de kan kalles spesielle, men ikke spesielt sjeldne på produksjonstidspunktet. Biler som Boss 429 og Plymouth Superbird ble laget for racing-homologasjonsformål, og ettersom de kostet mye å produsere, sørget produsentene for at de ville være sjeldne. Men det er sjeldne, og så er det virkelig sjeldne. Prototyper og spesialbygde fabrikkmodeller, samt produksjonsbiler og superbil-tunere, er alle grundig behandlet i denne nye boken av muskelbilhistorikeren Wes Eisenschenk. Noen av bilene er unike eksemplarer, mens andre er nesten de siste gjenlevende eksemplarene, men alle er ekstremt sjeldne. Noen har det ikke kjent igjen eksemplar som eksisterer. Blant de utstilte bilene finner vi en Boss 429 Cougar, en 1971 Pontiac Ventura II Sprint 455, en 1965 Chevelle 300 COPO-bil med L78-alternativet, og en 1970 FK5 Deep Burnt Orange Metallic Superbird. Denne boken er et must for enhver muskelbilentusiast og samler.