A Complete Guide to Character Rigging for Games Using Blender av Armin Halac

A Complete Guide to Character Rigging for Games Using Blender av Armin Halac

Produktbeskrivelse

Denne boken er en omfattende veiledning for bruk av Blender til å skape karakterrigg for spill. Den bryter ned kompleksiteten av riggingverktøy og teknikker til lettfattelige sekvenser. Leseren får verktøyene som trengs for å gå fra en statisk karaktermodell til en animasjonsklar, høy-kvalitets og raskt fungerende spillrigg. Boken er skrevet på en måte som gjør den tilgjengelig og enkel å følge, og dekker teori om karakterrigging støttet av bransjestandard eksempler på hvordan man kan anvende denne teorien i praksis for spillkarakterer. Den demonstrerer logikken bak riggingbeslutninger, etterfulgt av instruksjoner og eksempler som viser hvordan kunnskapen kan brukes i riggoppbygging. Kapitlene som fokuserer på teknikker for karakterdeformering, hever den visuelle kvaliteten på modellen, og dermed på animasjonen og spillet den vil bli benyttet i. Denne boken vil være en uvurderlig ressurs for de som studerer spillanimasjon, samt for nybegynnere innen rigging, karakteranimasjon, modellkunst, og tekniske områder.

Prishistorikk

Lavest
662 KR
Høyest
690 KR
Gjennomsnitt
675 KR
Median
676 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn A Complete Guide to Character Rigging for Games Using Blender av Armin Halac
GTIN/EAN/ISBN 9781032203003
Kategorier Bøker