A Very Short, Fairly Interesting and Reasonably Cheap Book about Studying Marketing av Jim Blythe
Produktbeskrivelse
Boken "A Very Short, Fairly Interesting and Reasonably Cheap Book about Studying Marketing" av Jim Blythe tar for seg et bredt spekter av emner som enhver markedsføringsstudent vil kjenne seg igjen i, samtidig som den introduserer mindre kjente perspektiver. Med livlige debatter og underholdende anekdoter, utfordrer den tradisjonelle lærebøker ved å se på relevante temaer som utviklingen av markedsføring som disiplin og akademisk felt. Denne boken gir en kritisk og moden innføring i kjernespørsmål og diskusjoner som ofte blir oversett i vanlige kurs. Konceptualisert av Chris Grey, er boken en del av serien "Very Short, Fairly Interesting and Reasonably Cheap", hvor hver utgivelse omformulerer sentrale områder i pensum på en uformell og humoristisk måte. Dette gjør den ideell for både bachelor- og masterstudenter i markedsføring, samt fagfolk i bransjen og andre som ønsker å forstå hvordan markedsføring fungerer.