ACADEMIE DU VIN LIBRARY LIMITED

Luxury wine marketing

Luxury wine marketing

Produktbeskrivelse

Vin har vært ansett som et luksusprodukt siden tiden til de gamle egypterne, og i dag er det ettertraktet av samlere og vinentusiaster fra hele verden. Likevel har lite blitt skrevet om luksusvinmarkedsføring, som forklarer hvordan en vinmerke kan trenge inn i dette spesielle markedet. Denne boken bidrar til å avmystifisere prosessen ved å beskrive hvordan man kan utvikle, implementere og opprettholde et luksusvinmerke. Den begynner med en definisjon og historikk om luksusvin, før forfatterne forklarer den unike forretningsmodellen og forbrukersegmentene som gjelder for luksusvin. Deretter skisseres bransjens beste praksis for å bygge luksusvinmerker. Hver kapittel inneholder en vignett av en vellykket luksusvinprodusent og gir verdifulle råd om den langsiktige visjonen og lidenskapen som er nødvendig for å skape en vellykket luksusvinmarketingstrategi. Boken inkluderer også original forskning utført av forfatterne om størrelsen på luksusvinmarkedet og analyse av dets segmentering.

Prishistorikk

Lavest
655 KR
Høyest
683 KR
Gjennomsnitt
670 KR
Median
669 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke ACADEMIE DU VIN LIBRARY LIMITED
Navn Luxury wine marketing
GTIN/EAN/ISBN 9781913141578
Kategorier Bøker