Accessing the Curriculum for Learners with Autism Spectrum Disorders av Gary (University of North Carolina USA) Mesibov, Marie (University of Northamp
Produktbeskrivelse
Den nyeste utgaven av 'Accessing the Curriculum for Learners with Autism Spectrum Disorders' gir lærere en grundig forståelse av prinsippene og praksisene knyttet til Strukturert Undervisning, og hvordan disse kan anvendes for å gjøre læreplanen tilgjengelig for alle elever, uansett hvilken læreplan det gjelder. Denne unike ressursen er essensiell for skoler og institusjoner som ønsker å implementere Strukturert Undervisning som en metode for å inkludere elever med autisme i undervisningen. Boken tilbyr et bredt spekter av verdifulle råd og støtte, inkludert: * Praktiske demonstrasjoner av hvordan tilnærmingen kan tilpasses for å møte ulike behov, overvinne hindringer for læring og oppnå vellykket differensiering; * Bruk av case-studier og eksempler som viser hvordan tilnærmingen kan anvendes på tvers av tidlig barndom, grunnskole, videregående skole og yrkesrettede læreplaner; * Anvisninger for fysisk struktur, tidsplaner, arbeidsordninger og visuell informasjon som er nødvendige for å illustrere bruken av disse komponentene for å fremme læring i tråd med læreplanen.