I en verden hvor brukeropplevelser er avgjørende, er det umulig å forutsi hvem som vil benytte produktene dine, eller hvilken følelsesmessig tilstand de befinner seg i når de gjør det. "Design for Real Life" gir deg verktøyene til å identifisere stressmomenter og skape mer medfølende design som møter et bredere spekter av brukeres behov. Gjennom konkrete eksempler fra over et dusin nettsteder og tjenester presenterer forfatterne, Sara Wachter-Boettcher og Eric Meyer, prinsipper som kan implementeres umiddelbart. Uansett om du jobber som designer, utvikler, innholdsstrateg eller i en annen rolle som påvirker brukeropplevelsen, vil du lære hvordan du kan teste designene dine for potensielle feil før de lanseres, vurdere nye funksjoner i lys av mer realistiske scenarioer, og argumentere for beslutninger med en tilnærming preget av medmenneskelighet. Selv om det er umulig å kjenne hver enkelt bruker, kan du utvikle inkluderende praksiser som støtter et større mangfold av mennesker. Denne boken viser deg hvordan.