Active Voice, LLC

Design for Real Life

Design for Real Life

Produktbeskrivelse

I en verden hvor brukeropplevelser er avgjørende, er det umulig å forutsi hvem som vil benytte produktene dine, eller hvilken følelsesmessig tilstand de befinner seg i når de gjør det. "Design for Real Life" gir deg verktøyene til å identifisere stressmomenter og skape mer medfølende design som møter et bredere spekter av brukeres behov. Gjennom konkrete eksempler fra over et dusin nettsteder og tjenester presenterer forfatterne, Sara Wachter-Boettcher og Eric Meyer, prinsipper som kan implementeres umiddelbart. Uansett om du jobber som designer, utvikler, innholdsstrateg eller i en annen rolle som påvirker brukeropplevelsen, vil du lære hvordan du kan teste designene dine for potensielle feil før de lanseres, vurdere nye funksjoner i lys av mer realistiske scenarioer, og argumentere for beslutninger med en tilnærming preget av medmenneskelighet. Selv om det er umulig å kjenne hver enkelt bruker, kan du utvikle inkluderende praksiser som støtter et større mangfold av mennesker. Denne boken viser deg hvordan.

Prishistorikk

Lavest
203 KR
Høyest
213 KR
Gjennomsnitt
207 KR
Median
207 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Active Voice, LLC
Navn Design for Real Life
GTIN/EAN/ISBN 9781952616372
Kategorier Bøker