Når du står overfor en krise, hvordan bør du da reagere? Hvis du ønsker å beskytte det som virkelig betyr noe i livet ditt, er "Crisis Averted" skrevet for deg. Boken gir viktig innsikt: Klarer du å identifisere trusselen som kan gjøre virksomheten din konkurs? Har du innført de to grunnleggende praksisene som gjør sosiale medier bensin for suksess? Er du villig til å handle i dag for å sikre suksess i morgen? Svarene på disse nøkkelspørsmålene kan være avgjørende for om du overlever eller blomstrer. "Crisis Averted" utforsker den uforutsigbare verdenen av krisehåndtering og de beslutningene som avgjør fremtiden til en bedrift. Denne direkte veiledningen tilbyr praktiske råd; ved å anvende prinsippene og strategiene i boken, vil du få muligheten til å møte potensielle utfordringer med selvtillit og kompetanse. Lærdommene er universelle og gjelder på tvers av alle bransjer, noe som gjør at alle organisasjoner kan bruke "Crisis Averted" for å beskytte sin viktigste eiendel: sitt renommé.