Advertising and Promotion ISE av George Belch, Michael Belch
Produktbeskrivelse
I dag opplever vi noen av de mest dynamiske og revolusjonerende endringene i historien til markedsføringskommunikasjon. Den nyeste utgaven av "Advertising and Promotion" gir en omfattende oversikt over disse endringene og hva de betyr for markedsførere. Med den digitale utviklingen som også påvirker måten studentene lærer på, har vårt digitale støttepakke, inkludert Connect og SmartBook 2.0, fått betydelige og innovative oppdateringer. Boken belyser etiske, globale og digitale/sosiale medieperspektiver, som er viktig for moderne markedsføringsstrategier. Den undersøker også endringer i medieforbruksmønstre og konsekvensene av disse endringene for integrert markedsføringskommunikasjon (IMC). I tillegg diskuteres utfordringene tradisjonelle medier som fjernsyn, magasiner, aviser og radio står overfor i konkurransen mot digitale medier. Boken legger også vekt på viktigheten av å integrere reklame med andre elementer i markedsmiksen, og betydningen av å forstå hver enkelt parts rolle og totale bidrag.