AI for Games, Third Edition av Ian Millington

AI for Games, Third Edition av Ian Millington

Produktbeskrivelse

Kunstig intelligens (AI) er en essensiell komponent i alle videospill, og boken 'AI for Games, Third Edition' gir spillutviklere et verdifullt verktøy for å holde seg oppdatert med de stadig utviklende teknologiske fremskrittene. Forfatteren trekker på sin omfattende erfaring og benytter case-studier fra virkelige spill for å tilby en komplett referanse. Boken inneholder også øvelser som gir leserne mulighet til å teste sin forståelse av de presenterte konseptene og praksisene. Denne reviderte og oppdaterte utgaven omfatter nye teknikker, algoritmer, databasert struktur og representasjoner som er nødvendige for å utvikle kraftig AI i spill. Den er designet for å hjelpe erfarne spillutviklere med å lære nye metoder, samtidig som den gir studenter en solid forståelse av spill-AI, noe som kan være avgjørende for å kickstarte karrierene deres.

Prishistorikk

Lavest
475 KR
Høyest
499 KR
Gjennomsnitt
488 KR
Median
485 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn AI for Games, Third Edition av Ian Millington
GTIN/EAN/ISBN 9780367670566
Kategorier Bøker