The Snare of the Tree, and Other Perilous Seductions
Produktbeskrivelse
Hva gjør at vi gleder oss over noen spill, mens vi angrer på andre? Hva tilsvarer de smakfulle og søte elementene innen spilldesign? Hvorfor kan en midlertidig tittel være farlig, hvilke trusler kan skjule seg i modelljernbane-dioramaer, og hva er Snaren i treet? Alexis Kennedy er en prisbelønt spilldesigner som har utviklet noen av de mest originale og intelligente indie-spillene de siste ti årene, inkludert Fallen London, Sunless Sea og Cultist Simulator. Han er også forfatter av 'Against Worldbuilding, and Other Provocations'. "Jeg publiserte 'Against Worldbuilding, and Other Provocations', og fikk en god respons. Leserne påpekte også noen ønsker. Noen ville ha mer originalt innhold. Andre ønsket mer skriving om spillene jeg har laget. Én ønsket seg 'Designen av Hverdagslige Ting, men for spill'. Et par hjelpsomme sjeler påpekte at første utgave ville hatt glede av sidetall. Dette er mitt første forsøk på å levere noe av dette."