I en tid preget av forbrukerivarer og optimisme fra femtitallet, der romkappløpet var på sitt høydepunkt, var reklame fra sekstitallet preget av en lys og forventningsfull atmosfære. Reklameplakatene fra dette tiåret fremhevet en følelse av fremgang, med produkter som Tang og rask omelett - 'bare tilsett vann' - som et bevis på den amerikanske livsstilen. Kjente stjerner som Sean Connery, Woody Allen, Salvador Dalí og Sammy Davis Jr. promoterte alt fra bourbon til håndlagde dresser, i et forsøk fra Madison Avenue på å oppmuntre amerikanerne til å åpne lommebøkene sine og delta i en gigantisk forbrukerfest. Mot slutten av tiåret førte sosiale endringer til psykedeliske mønstre og en økt bevissthet rundt kvinner og minoriteter. I denne samlingen kan man også observere noen av de mer overraskende og kontroversielle annonsene, som Tupperware som markedsførte sine oppbevaringsbokser som en 'kone-frelser'. Fra glemte biler til sigaretter, mat og mye mer, utforsker denne fargerike samlingen av trykte annonser det mangfoldige og fantastiske universet av 60-talls Americana.