All-in On AI er en kritikerrost bok, kjent som en bestselger både hos Wall Street Journal og Publisher's Weekly. Boken gir en fascinerende innsikt i hvordan banebrytende selskaper benytter kunstig intelligens for å skape en ny konkurransefordel. Forfatterne, Thomas H. Davenport - kjent fra den anerkjente boken Competing on Analytics - og Nitin Mittal, leder for Deloitte's AI-praksis i USA, dykker ned i hvordan en liten, men innflytelsesrik gruppe av selskaper har valgt å satse helhjertet på denne teknologien. Selv om de fleste organisasjoner nøler med å investere stort, har disse selskapene radikalt transformert sine produkter, prosesser, strategier, kundeopplevelser og bedriftskulturer. Selv om de representerer mindre enn 1 prosent av store selskaper, er de kjente for å være noen av de beste i sine bransjer, med mer effektive forretningsmodeller, bedre beslutningstaking, sterkere kunderelasjoner, og overgang til overlegne produkter og tjenester. Denne boken utforsker kunstig intelligens på sitt mest banebrytende.