All-in On AI av Thomas H. Davenport, Nitin Mittal

All-in On AI av Thomas H. Davenport, Nitin Mittal

Produktbeskrivelse

All-in On AI er en kritikerrost bok, kjent som en bestselger både hos Wall Street Journal og Publisher's Weekly. Boken gir en fascinerende innsikt i hvordan banebrytende selskaper benytter kunstig intelligens for å skape en ny konkurransefordel. Forfatterne, Thomas H. Davenport - kjent fra den anerkjente boken Competing on Analytics - og Nitin Mittal, leder for Deloitte's AI-praksis i USA, dykker ned i hvordan en liten, men innflytelsesrik gruppe av selskaper har valgt å satse helhjertet på denne teknologien. Selv om de fleste organisasjoner nøler med å investere stort, har disse selskapene radikalt transformert sine produkter, prosesser, strategier, kundeopplevelser og bedriftskulturer. Selv om de representerer mindre enn 1 prosent av store selskaper, er de kjente for å være noen av de beste i sine bransjer, med mer effektive forretningsmodeller, bedre beslutningstaking, sterkere kunderelasjoner, og overgang til overlegne produkter og tjenester. Denne boken utforsker kunstig intelligens på sitt mest banebrytende.

Prishistorikk

Lavest
333 KR
Høyest
349 KR
Gjennomsnitt
342 KR
Median
340 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn All-in On AI av Thomas H. Davenport, Nitin Mittal
GTIN/EAN/ISBN 9781647824693
Kategorier Bøker