Alternate Reality Games av Stephanie Janes

Alternate Reality Games av Stephanie Janes

Produktbeskrivelse

Denne boken undersøker det unike forholdet mellom produsent og forbruker innen promotering av Alternate Reality Games (ARGs) ved hjelp av tekstanalys, intervjuer med spilldesignere, publikumsundersøkelser og grundige analyser av diskusjoner på spillerfora. ARGs har røtter både i reklame og i narrativ historiefortelling. Spilldesignere må ofte tilpasse seg spilleres handlinger mens spillet utvikler seg, noe som gir spillere muligheten til å påvirke handlingen, karakterenes atferd og til og med slutten av narrativet. Boken belyser hvordan både medieforbrukere og produsenter reagerer på denne nye omkonfigurasjonen av produsent-/forbrukerdynamikken for bedre å forstå de varierte reklameopplevelsene som er tilgjengelige for dagens mediepublikum. Med fokus på deltakelseskultur og den politiske økonomien av promotert kommunikasjon, vil denne grundige analysen av ARGs appellere til akademikere og forskere innen områdene spill, film og reklame.

Prishistorikk

Lavest
281 KR
Høyest
299 KR
Gjennomsnitt
289 KR
Median
287 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn Alternate Reality Games av Stephanie Janes
GTIN/EAN/ISBN 9781032338125
Kategorier Bøker