I boken "Sales Pitch" deler den verdenskjente eksperten på produktposisjonering og markedsføring, April Dunford, sine best-practice metoder for å utforme en salgsappell som skiller seg ut i et overfylt marked. Hun viser hvordan entreprenører, selgere, markedsførere og bedriftsledere kan oppnå suksess ved å utvikle en narrativ som tydelig kommuniserer hva som gjør produktet ditt unikt og bedre enn konkurransen. Gjennom en enkel, steg-for-steg metode, kombinert med engasjerende casestudier, gir Dunford lesernes en solid struktur for salgsappeller som hjelper kundene til å ta trygge kjøpsbeslutninger, samtidig som den posisjonerer deg for å vinne i markedet. I denne boken vil du lære hvorfor det er viktig å være kundens guide i kjøpsprosessen, hvorfor en salgsappell er en spesiell type historie designet for å hjelpe kunden med å si ‘ja’ med selvtillit, og hvordan det å ‘ikke gjøre noe’ kan være den mest fryktede konkurrenten du har.