Boken "Design for All Learners" gir deg de verktøyene du trenger for å utforme læringsopplevelser som er tilgjengelige og inkluderende for alle. Denne boken er en uvurderlig ressurs for instruksjonsdesignere, trenere og fagpersoner innen talentutvikling, som ønsker å skape opplæringsopplegg som lar alle individer delta fullt ut. Gjennom ekte historier og praktiske råd fra erfarne praktikere, får leseren innsikt i utfordringer og suksesser fra virkelige livserfaringer. Boken, skrevet med fokus på tilgjengelighet, inkludering og ekspertise innen læring og utvikling, oppfordrer leserne til å adoptere et fremgangsorientert syn. Den utreder viktigheten av å justere mindsetet for å anerkjenne at alle lærere har unike erfaringer, perspektiver, bakgrunner og evner. Læringsdesign bør fokuseres på menneskene, fremfor å bare møte overholdelsesstandarder. Her finner du også viktig informasjon om hvordan du designer for de ulike metodene du benytter for å nå lærere, enten det gjelder e-læring, arbeidsverktøy eller trening, både fysisk og virtuelt.