Utforsk konseptene rundt fysikkbasert rendering (PBR) med Allegorithmic's Substance Painter. Denne boken gir en omfattende innføring i hvordan PBR-teksturer kan integreres med ulike 3D-modellerings- og renderingprogrammer, samt Unreal Engine 4 spillmotor. "Beginning PBR Texturing" dekker alle aspekter ved programvaren og veileder deg i å utnytte dens fantastiske muligheter, inkludert bruk av materialer, masker og baking. Boken gir en grundig forståelse av integrasjon med både interne og populære eksterne renderingmotorer. Her lærer du ferdighetene som kreves for å bruke det tekstureringsverktøyet som anerkjennes av studioer verden over. Du vil oppdage tips og triks for å implementere arbeidsflyten effektivt og for å optimalisere prosessen. Hva du vil lære: * forstå det grunnleggende ved PBR-basert teksturering fra bunnen av * lage produksjonsklare teksturerte modeller fra scratch * integrere PBR-teksturer med standard 3D-modellerings- og renderingprogrammer * skape porteføljeklare rendering med offline-renderere. Denne boken er perfekt for nybegynnere.