Oppdag metodene og teknikkene som kreves for å skape immersive designvisualiseringer for industrien med denne boken. Den gir innsikt i hvordan man kan utvikle bransjerettede designvisualiseringer fra bunnen av. Innholdet omfatter grunnprinsippene for kreativ og immersiv teknologi, verktøy og teknikker for arkitektonisk visualisering, samt designvisualisering ved hjelp av Autodesk Maya. Du vil lære om PBR-integrasjon, teksturering, materialdesign og hvordan disse elementene integreres i Unreal Engine 4 for å realisere immersive designvisualiseringer. Boken tar deg gjennom prosessen fra planlegging til utførelse. Du begynner med det grunnleggende, inkludert en introduksjon til designvisualisering og programvaren du vil bruke. Deretter går du videre til å lage assets, som virtuelle verdener og teksturer, og integrere dem med Unreal Engine 4. Som et høydepunkt i boken får du muligheten til å gjennomføre et capstone-prosjekt hvor du kan lage din egen immersive visualiseringsscene. Når du er ferdig med boken, vil du være i stand til å utvikle assets som kan brukes innen ulike industrier, inkludert spillutvikling, underholdning og arkitektur.