Utvikle dine ferdigheter innen digital markedsføring og lær deg webanalyse for å forstå ytelsen til nettsteder og annonsekampanjer. Boken gir umiddelbart nyttige tilnærminger for både næringsliv og non-profit organisasjoner. Dersom du er helt nybegynner med Google Analytics og ønsker å lære det grunnleggende, vil denne guiden raskt introdusere deg for innholdet. Webanalyse er avgjørende for nettmarkedsførere som vil spore avkastning på investeringer og optimalisere sine nettsteder. 'Introduction to Google Analytics' gir deg en solid innføring i grunnleggende funksjoner i Google Analytics, fra oppretting av en blogg til overvåking av antall besøkende og opprinnelse for besøkene. Hva vil du lære? - Få innsikt i grunnleggende teknikker for å generere trafikk til en blogg eller nettside. - Vurdere ytelsen til et nettsted eller en kampanje. - Opprette en Shopify-konto for å spore ROI. - Lage og maksimere AdWords for å spore konverteringer. - Oppdage muligheter fra Google, inkludert Google Individual Qualification. Denne boken er perfekt for alle som ønsker å forbedre sin forståelse av Google Analytics og hvordan det kan anvendes i praktisk markedsføring.