Oppdag hvordan du kan mestre Lean UX og Lean Startup-teknikker for å forbedre opplevelsen din av smidig spillutvikling, i tillegg til Scrum. Denne oppdaterte utgaven av boken fokuserer på å anvende lean- og smidige metodologier innen spillutviklingsprosessen. Den inkluderer forbedrede eksempler, anvendte teknikker, samt en helt ny del som forklarer hvordan du tester et spill i Unity med kontinuerlig integrasjon (CI). Boken viser hvordan du kan definere et minimum levedyktig produkt (MVP) for spill ved hjelp av Lean Canvas, slik at kundene kan iterere over det og samle inn tilbakemeldinger for forbedring i hver syklus. Dette oppnås samtidig som standard smidige metoder fortsatt benyttes. Den første delen av boken forklarer idéprosessen bak et spill og hvordan lean-metodologier gjør det mulig for utviklere, spesielt små studioer, å unngå omfangscreep. Videre gir den veiledning i å lage MVP-er og bruke tilbakemeldinger fra spillere for å iterere og forbedre spillene. Boken tar også for seg metoder for kontinuerlig forbedring (CI), hvor genereringen av Lean Canvas er en viktig del. Når du dykker inn i "Lean Game Development, Second Edition", vil du tilegne deg verdifulle innsikter for fremtidens spillutvikling.