Boken "Ray Tracing Gems" er en uunnværlig ressurs for alle som tar rendering i sanntid på alvor. Med innføringen av nye ray tracing APIer og maskinvare som støtter dem, kan utviklere enkelt lage sanntidsapplikasjoner der ray tracing er en sentral komponent. Ettersom ray tracing på GPUer blir raskere, vil teknologien spille en stadig viktigere rolle i sanntids rendering. Boken tilbyr essensielle byggesteiner for utviklere innen spill, arkitektoniske applikasjoner, visualiseringer og mer. Eksperter innen rendering deler sin kunnskap ved å forklare alt fra detaljerte teknikker som kan forbedre enhver ray tracer, til mestring av de nye mulighetene som dagens og fremtidens maskinvare bringer. Leserene vil lære: * De nyeste ray tracing teknikkene for utvikling av sanntidsapplikasjoner på tvers av flere domener * Veiledning, råd og beste praksiser for rendering av applikasjoner med Microsoft DirectX Raytracing (DXR) * Hvordan implementere grafikk med høy ytelse for interaktive visualiseringer, spill, simuleringer og mer.