Boken "Scaling Customer Success" tar for seg den relativt nye disiplinen kundesuksess, som fokuserer på å maksimere verdien for kundene og realisere deres ønskede utfall. Praktikere innen dette feltet legger vekt på kundeadopsjon og kundeopplevelse for å oppnå en positiv korrelasjon mellom disse faktorene, noe som igjen fører til organisk vekst og høyere kundelojalitet. Gjennom denne boken vil leserne få en praktisk guide til hvordan man effektivt kan operasjonalisere kundesuksess og de metodene som følger med. Når vi nå går inn i den neste fasen av kundesuksess, preget av vekst og standardisering, er det avgjørende å tenke over hvordan man best kan skalere denne essensielle funksjonen. Leserne vil lære hvordan man kan utvide tilbudet av kundesuksess fra kun de mest verdifulle kundene til å inkludere alle kunder, uavhengig av deres status, forbruk og nåværende vekstpotensial. Dette krever en dyp forståelse av hvordan man omsetter teorier og beste praksiser til håndfaste tiltak for kundesuksess.