APRESS

Scaling Customer Success

Scaling Customer Success

Produktbeskrivelse

Boken "Scaling Customer Success" tar for seg den relativt nye disiplinen kundesuksess, som fokuserer på å maksimere verdien for kundene og realisere deres ønskede utfall. Praktikere innen dette feltet legger vekt på kundeadopsjon og kundeopplevelse for å oppnå en positiv korrelasjon mellom disse faktorene, noe som igjen fører til organisk vekst og høyere kundelojalitet. Gjennom denne boken vil leserne få en praktisk guide til hvordan man effektivt kan operasjonalisere kundesuksess og de metodene som følger med. Når vi nå går inn i den neste fasen av kundesuksess, preget av vekst og standardisering, er det avgjørende å tenke over hvordan man best kan skalere denne essensielle funksjonen. Leserne vil lære hvordan man kan utvide tilbudet av kundesuksess fra kun de mest verdifulle kundene til å inkludere alle kunder, uavhengig av deres status, forbruk og nåværende vekstpotensial. Dette krever en dyp forståelse av hvordan man omsetter teorier og beste praksiser til håndfaste tiltak for kundesuksess.

Prishistorikk

Lavest
413 KR
Høyest
435 KR
Gjennomsnitt
424 KR
Median
422 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke APRESS
Navn Scaling Customer Success
GTIN/EAN/ISBN 9781484291917
Kategorier Bøker