Artificial Intelligence and Games av Georgios N. Yannakakis, Julian Togelius

Artificial Intelligence and Games av Georgios N. Yannakakis, Julian Togelius

Produktbeskrivelse

Denne boken er den første læreboken som er dedikert til å forklare hvordan kunstig intelligens (KI) teknikker kan brukes i spill og for spill. Etter innledende kapitler som gir en oversikt over bakgrunn og viktige teknikker innen KI og spill, utforsker forfatterne hvordan man kan bruke KI til å spille spill, generere innhold for spill og modellere spillere. Boken passer for både bachelor- og masterstudenter innen spill, kunstig intelligens, design, menneske-datamaskin-interaksjon og beregningsintelligens. Den er også egnet for selvstudium av profesjonelle spillutviklere og praktikere. Forfatterne har utviklet et nettsted (http://www.gameaibook.org) som komplementerer materialet i boken med oppdaterte øvelser, forelesningsnotater og anbefalt lesning.

Prishistorikk

Lavest
399 KR
Høyest
421 KR
Gjennomsnitt
411 KR
Median
413 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn Artificial Intelligence and Games av Georgios N. Yannakakis, Julian Togelius
GTIN/EAN/ISBN 9783319635187
Kategorier Bøker