Association for Supervision & Curriculum Development
Enhancing Professional Practice
Produktbeskrivelse
I denne tredje utgaven av 'Enhancing Professional Practice' presenteres den nyeste versjonen av Framework for Teaching, som er det mest omfattende verktøyet for selvvurdering og refleksjon blant lærere, samt observasjon og tilbakemelding. Siden 1996 har hundrevis av lærerutdanningsprogrammer, tusenvis av skoler, skoledistrikter og offentlige etater benyttet seg av Framework for Teaching for å oppnå en bedre forståelse av hva som kjennetegner utmerket undervisning. Frameworket er bygget opp av fire domener, 22 komponenter og 78 nøkkelpunkter, som sammen gir en omfattende og helhetlig definisjon av hva lærere innen K–12-systemet bør vite og kunne i sitt arbeid. Viktigst av alt, dette rammeverket gir praktikere et felles språk for å visualisere, diskutere og reflektere over sitt arbeid mens de kartlegger sin kontinuerlige utvikling mot instruksjonell eksepsjonalitet. Den strømlinjeformede tredjeutgaven av 'Enhancing Professional Practice' representerer den nyeste utviklingen av Framework for Teaching, som er tro mot sine konstruktivistiske røtter og er formet av kontinuerlig bruk og tilbakemelding.