Association for Supervision & Curriculum Development
The Instructional Leader's Guide to Closing Achievement Gaps
Produktbeskrivelse
Boken 'The Instructional Leader's Guide to Closing Achievement Gaps' gir utdanningsledere de nødvendige verktøyene for å forbedre elevers prestasjoner og lukke prestasjonsgapene. Selv om det er lett å knytte ute-faktorer som fattigdom eller pandemien til dagens prestasjonsgap i skolene, er det avgjørende at utdanningsledere fokuserer på hva som faktisk ligger innenfor skolens eller distriktets kontroll for å sikre rettferdige læringsresultater for alle elever. I denne praktiske guiden for K–12 undervisningsledere, gir superintendent Teresa D. Hill en oversikt over fem nøkkelområder for effektivt å lukke prestasjonsgapene: meningsfull vurdering, språk og litteratur, erfaring og eksponering, konsolidering av kunnskap og perfekt praksis. Hill tar leserne med gjennom en trinn-for-trinn prosess, som tillater dem å: * Utvikle en grundig forståelse av prestasjonsgapene i sin skole eller sitt distrikt, inkludert kilder til og perpetuatorer av disse gapene. * Forberede sitt team for det fremtidige arbeidet med kapasitetsbygging. * Nøye undersøke de fem mest meningsfulle og effektive strategiene for å forbedre resultater som er innenfor deres kontroll.