Association for Supervision & Curriculum Development
The Minimalist Teacher
Produktbeskrivelse
I boken "The Minimalist Teacher" presenterer Tamera Musiowsky-Borneman og C. Y. Arnold en nyttig tilnærming for lærere som ønsker å innføre en minimalisme i klasserommet. Med en overflod av undervisningsmetoder og initiativer kan det være en utfordring å holde fokus på det som virkelig betyr noe. Forfatterne introduserer Triple P-prosessen, som består av tre trinn: å identifisere formålet med et element, prioritere det som er viktig, og deretter skjære ned til det essensielle. Denne tilnærmingen oppfordrer til systematisk og ærlig egenrefleksjon som hjelper lærere med å avgjøre hva som er viktig, meningsfullt og nyttig, samtidig som de kvitter seg med det overflødige. "The Minimalist Teacher" er lett å tilpasse til fysiske klasserom, pensum, undervisning, vurdering og mer. Hver kapittel inneholder refleksjonsspørsmål og brainstormingaktiviteter som hjelper lærere med å: * Redusere mental og fysisk belastning. * Håndtere utbrenthet og stress. * Talsmann for minimalisme i skolen. * Prioritere ressurser som best støtter elevenes læring. Lærere står overfor utallige avgjørelser hver eneste dag, hvor få er enkle, men med denne boken kan de finne en vei til et mer fokusert og bærekraftig læringsmiljø.