Atria Books

Glossy

Glossy

Produktbeskrivelse

Boken 'Glossy' er en fengslende beretning om skjønnhet, forretning, privilegier og mogulskap, og den har raskt blitt anerkjent som en av fjorårets beste bøker av Financial Times. Denne innblikket gir en grundig utforskning av hva som virkelig skjedde i Glossier, en av Amerikas mest innflytelsesrike og spennende oppstartsbedrifter, og fokuserer på den mystiske og visjonære kvinnen bak suksessen. Glossier har fått omtale som 'en av de mest disruptive merkene innen skjønnhet' av Forbes og har revolusjonert skjønnhetsindustrien ved sin unike merkevarebygging og tilnærming til influencer-markedsføring, noe som raskt gjorde dem til en kraft man ikke kan overse, med en hengiven tilhengerskare. Boken belyser hvordan Glossier lærte en hel generasjon av bedriftledere hvordan man kommuniserer med Millennial- og Gen Z-kunder, samtidig som man bygger en kultfølelse på nettet. I sentrum av historien står Emily Weiss, den unnvikende tidligere 'superinternen' fra Teen Vogue, som ble kjent gjennom realityserien The Hills, og som hadde den visjonen, motet og brennende ambisjonen som var nødvendig for å starte Glossier.

Prishistorikk

Lavest
169 KR
Høyest
176 KR
Gjennomsnitt
172 KR
Median
172 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Atria Books
Navn Glossy
GTIN/EAN/ISBN 9781668082898
Kategorier Bøker