Boken «Attention Hacking: The Power of Social Media Selling in Insurance and Finance» er en uvurderlig veiledning for forsikringsbransjen og andre industrier som ønsker å stå på kundens radar. Robin Kiera presenterer innovative metoder for hvordan forsikringsprodukter kan skape oppmerksomhet og bli virale på sosiale medier. Selv om det kan virke urealistisk, viser boken hvordan produkter som bidrar til å bygge formue, ivareta helse og beskytte familien, kan få samme oppmerksomhet som den nyeste iPhone. I stedet for å stå i kø hele natten for å kjøpe de mest populære forsikringsproduktene, kan du med hjelp av de verktøyene og strategiene som finnes i denne boken, oppnå betydelig nærmere resultater uten å bruke titalls millioner på markedsføring. Dr. Robin Kiera deler taktikker som globale forsikringsselskaper og formidlere allerede har benyttet for å posisjonere seg effektivt på sosiale medier. Han går nøye gjennom prosessen, steg for steg, slik at også du kan nå ut til millioner av mennesker gjennom relevante kanaler. Før du kan avslutte et salg, må du først fange kundens oppmerksomhet, og «Attention Hacking» leder deg direkte mot dette målet.