Hva om du kunne selge alt til hvem som helst? Ingen fødes med kunnskapen til å selge, men sannheten er at du kan lære deg kunsten å selge mer – betydelig mer – når du oppdager ordene som får folk til å kjøpe. Copywriting er essensen av salg. Enten det er på nett, i butikk, via video, direkte post, på Facebook, eller fra scenen, handler copywriting om hvordan du sammensetter ord som får folk til å klikke, ringe eller trekke frem lommeboken for å handle hos deg. Uansett om du er coach, forfatter, 'funnel hacker', nettbutikk-selger eller eiendomsmegler, så avgjør din evne til å skrive salgstekster som motiverer til kjøp din inntekt, din livsstil, og din families fremtid. I dagens hurtige, oppmerksomhetssultne, og sosial mediedrevne forretningsverden, er det to faktorer om din evne til å lage salgsmeldinger (copywriting) som virkelig skiller seg ut: Faktum #1: God copywriting gir et fantastisk liv, mye penger, og frihet. Faktum #2: Dårlig copywriting fører til en evig kamp og fattigdom. Å sette de riktige ordene på papir og digitalt er nøkkelen.