Hva om du kunne selge hva som helst til hvem som helst? Ingen er født med evnen til å selge, men sannheten er at du kan lære deg kunsten å selge mer – mye mer – når du finner de riktige ordene som får folk til å kjøpe. Copywriting er essensen av salg. Enten du jobber på nettet, offline, via video, direkte post, på Facebook eller fra scenen, handler copywriting om hvordan du setter sammen ord som får folk til å klikke, ringe eller åpne lommeboken for å kjøpe fra deg. Uansett om du er coach, forfatter, 'funnel hacker', e-handelsleverandør eller eiendomsmegler, vil din evne til å lage salgstekster som får folk til å kjøpe, bestemme størrelsen på lønnen din, livsstilen din og fremtiden til familien din. I dagens hurtige og krevende medielandskap, der oppmerksomhet er en Mangelvare, er det to faktorer ved din evne til å skape salgsbudskap (copywriting) som skiller seg ut: Faktum #1: Fantastisk copywriting gir et utrolig liv, rikelig med penger og frihet. Faktum #2: Dårlig copywriting fører til evig kamp og fattigdom. Å sette de riktige ordene på papir og digitalt er derfor avgjørende.