I en tid hvor kundene står i sentrum for bedriftens tjenester, tar 'Revenue Growth Platform' leserne med på en reise fra et produktfokusert samfunn til en ny æra der kundeopplevelsen er avgjørende. Forfatter Lars T. Jørgensen utforsker hvordan tradisjonelle selskaper, som tidligere var bygget opp i siloer for å effektivt kunne produsere varer, nå må tilpasse seg en verden der kundene forventer resultater og meningsfulle resultater fremfor kun produkter. Ifølge studier er kjøpere hele 5,2 ganger mer sannsynlig til å handle hos selskaper som tilbyr en enestående kundeopplevelse. Jørgensen argumenterer for at vi virkelig lever i 'Kundens tidsalder', ifølge Forrester, der de mest suksessfulle selskapene er de som setter kunden først og tar hensyn til hele kundereisen. Boken fremhever nødvendigheten av å endre både organisasjonsstruktur og teknologiske plattformer for å møte de økte forventningene fra forbrukerne. Leserne vil lære hvordan de kan skape en helhetlig tilnærming som styrker forbindelsen med kundene i alle faser av deres reise, noe som er essensielt for å oppnå langsiktig vekst og suksess.