BAKER PUBLISHING GROUP

The Church after Innovation – Questioning Our Obsession with Work, Creativity, and Entrepreneurship

The Church after Innovation – Questioning Our Obsession with Work, Creativity, and Entrepreneurship

Produktbeskrivelse

Boken "The Church after Innovation – Questioning Our Obsession with Work, Creativity, and Entrepreneurship" er en dypdykkende utforskning av innovasjonskulturen som gripende påvirker kirker og deres ledere. Den ble tildelt 'Outreach 2023 Resource of the Year' og omtalt som en av de femten viktigste teologibøkene i 2022 av Englewood Review of Books. I dagens samfunn, hvor innovasjon oppleves som en spennende vei til fornyelse, kreativitet og proaktivitet, har kirker blitt fanget av en besettelse av moderne relevans. I denne oppfølgeren til "Churches and the Crisis of Decline" avdekker den fremstående praktiske teologen Andrew Root problemene som denne besettelsen fører med seg. Han analyserer opprinnelsen til innovasjon og entreprenørskap, og viser hvordan disse konseptene har infiltrert kirkens sfærer. Root stiller kritiske spørsmål til de 'nye forestillingene' som neoliberalismen og teknologisk utvikling representerer, og hvordan de fanger kirken i modernitetens grep. I tillegg avdekker han de moralske visjonene knyttet til individet som både innovasjon og entreprenørskap bygger på, og hvordan disse er avhengige av arbeidere og forbrukere.

Prishistorikk

Lavest
299 KR
Høyest
316 KR
Gjennomsnitt
308 KR
Median
310 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke BAKER PUBLISHING GROUP
Navn The Church after Innovation – Questioning Our Obsession with Work, Creativity, and Entrepreneurship
GTIN/EAN/ISBN 9781540964823
Kategorier Bøker