What They Don't Teach You at Harvard Business School: Notes from a Street-Smart Executive
Produktbeskrivelse
Denne forretningsklassikeren tilbyr direkte råd du aldri vil høre i skolen. Mark H. McCormack, en av de mest suksessrike entreprenørene i den amerikanske forretningsverden, krediteres ofte som grunnleggeren av den moderne sportsmarkedsføringsbransjen. Han startet International Management Group med bare et håndtrykk fra golflegenden Arnold Palmer og mindre enn tusen dollar. Gjennom en periode på over fire tiår bygde han opp selskapet til en multimillion-dollar virksomhet med kontorer i mer enn førti land. McCormacks klassiske verk er fortsatt en nødvendighet for ledere og managere på alle nivåer. I sentrale kapitler om salg, forhandlinger, arbeidsforhold og personlig tidsstyring presenterer McCormack sin beprøvde metode for 'applied people sense', og gir kraftig, virkelighetsnær veiledning om alt fra den hemmelige siden av en avtale, til ledelsesfilosofier som ikke fungerer (og en som gjør det), samt nøkkelen til å lede et møte – og hvordan du deltar effektivt.