BASIC BOOKS

Emotional Design

Emotional Design

Produktbeskrivelse

Har du noen gang lurt på hvorfor billig vin smaker bedre i fancy glass? Eller hvorfor salget av Macintosh-datamaskiner økte betydelig da Apple lanserte den fargerike iMac? Ny forskning innen følelser og kognisjon viser at attraktive objekter faktisk fungerer bedre, noe Donald Norman lett demonstrerer i denne tankevekkende boken, som har fått anerkjennelse fra blant annet Scientific American og The New Yorker. I 'Emotional Design' utforsker Norman hvordan objekters estetikk og de følelsene de fremkaller, påvirker våre valg – fra vår villighet til å betale tusenvis av kroner for Gucci-vesker og Rolex-klokker, til hvordan emosjoner påvirker designet av hverdagslige gjenstander i fremtiden. Med et rikt utvalg av eksempler og de nyeste vitenskapelige innsiktene, tilbyr boken en modig dykking inn i de objektene vi omgir oss med i vår hverdag. 'Emotional Design' appellerer ikke bare til designere og produsenter, men også til ledere, psykologer og vanlige lesere som liker å reflektere over sine eiendelers verdi.

Prishistorikk

Lavest
180 KR
Høyest
213 KR
Gjennomsnitt
195 KR
Median
183 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke BASIC BOOKS
Navn Emotional Design
GTIN/EAN/ISBN 9780465051366
Kategorier Bøker