BASIC BOOKS

Winning at New Products, 5th Edition

Winning at New Products, 5th Edition

Produktbeskrivelse

I over to tiår har "Winning at New Products" vært ansett som en grunnleggende håndbok for produktutviklere over hele verden. Robert G. Cooper viser tydelig hvorfor en konsekvent tilnærming til produktutvikling er avgjørende for bedriftens vekst og hvordan man kan maksimere sjansene for suksess. Denne boken presenterer Coopers nyeste forskning og belyser innovative praksiser fra ledende aktører i bransjen, noe som gir en veldokumentert handlingsplan for å oppnå produktlederskap. Cooper skisserer spesifikke strategier for å ta informerte forretningsbeslutninger i alle faser av prosessen - fra idéutvikling til lansering. Den helt oppdaterte og utvidede utgaven er en uunnværlig ressurs for produktutviklere globalt.

Prishistorikk

Lavest
299 KR
Høyest
344 KR
Gjennomsnitt
332 KR
Median
338 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke BASIC BOOKS
Navn Winning at New Products, 5th Edition
GTIN/EAN/ISBN 9780465093328
Kategorier Bøker