Veksten av digitale medier, produkter og tjenester har revolusjonert måten selskaper driver sin virksomhet på. I en tid der teknologi trer i forgrunnen og forbrukerne krever enklere løsninger, er det viktigere enn noen gang å forstå hvordan man kan levere en helhetlig og integrert produktopplevelse. "Digital Product Management" gir deg innsikt i hvordan du utvikler nye produkter, lanserer dem på markedet og oppnår forretningsresultater gjennom produktets modning. I denne boken vil du lære å skape resultater ved å utvikle din innflytelse, bygge en støttende teamkultur og håndtere din egen tid effektivt. I tillegg vil du få verktøy til å forstå behovene til eksterne kunder uten behov for kravsinnsamling eller godkjenninger, samt forskjellen mellom kundeverdi og forretningsverdi, og hvorfor produktet ditt må skape begge deler. Denne praktiske og omfattende guiden er perfekt for produktledere som ønsker å øke påvirkningen av sine digitale produkter, samt for forretningsanalytikere, prosjektledere og programvareutviklere.