«Behavioral Science in the Wild» gir ledere en verdifull innsikt i hvordan de kan bruke viktige forskningsfunn for å håndtere atferdsendringer i virkelige situasjoner – fra laboratoriet til felten. Boken gir leserne verktøy for å implementere forskningsresultater om atferdsforandringer i egne arbeidsmiljøer, og anvende dem på problemer knyttet til både forretningsdrift og policy. Som den andre boken i serien 'Behaviorally Informed Organizations', tar denne boken et skritt tilbake for å utforske 'hvorfor' og 'hvordan' de atferdsmessige innsiktene oppsto, samt hvordan man best kan oversette og skalere disse funnene fra lab-baserte studier. Myndigheter, private selskaper og velferdsorganisasjoner har i økende grad begynt å ta i bruk funn fra atferdsvitenskapen for å utvikle mer tilgjengelige og brukervennlige produkter, prosesser og opplevelser for sine sluttbrukere. Denne boken gir et solid grunnlag for å forstå hvorfor folk handler som de gjør, og hvordan de tar beslutninger.