Hva ville det bety for bedriftens resultater hvis de ansatte tok med seg sitt beste engasjement til jobben hver dag? Forskning viser gang på gang at størstedelen av arbeidstakerne er frakoblet fra sitt arbeid. Men det trenger ikke å være slik. Ofte er forskjellen mellom en gruppe likegyldige ansatte og et fullt engasjert team knyttet til én enkel faktor – en stor sjef. I boken 'How to Be a Great Boss' presenterer Gino Wickman og Rene Boer en direkte og praktisk tilnærming for å hjelpe ledere på alle nivåer i en organisasjon å få maksimal utnyttelse av sine medarbeidere. Forfatterne deler verktøy som har blitt testet over tid og som har vært effektive for mer enn 30.000 ledere på tvers av ulike bransjer. Du kan lære å bli en fantastisk sjef, noe som vil forbedre både organisasjonens resultater og teamets entusiasme for arbeidet. I denne boken vil du oppdage: Hvordan omgi deg med dyktige mennesker, hvordan bruke tiden din mer effektivt, forskjellen mellom ledelse og administrasjon, og hvorfor begge deler er like viktige. Detaljene fortsetter med fem nøkkelstrategier som kan utvikle ditt lederskap og styrke ditt team.