Infinite Possibility: Creating Customer Value on the Digital Frontier
Produktbeskrivelse
Vi befinner oss nå dypt inne i en opplevelsesøkonomi, der minneverdige hendelser som engasjerer mennesker på dypt personlige måter har blitt det fremtredende økonomiske tilbudet. Disse tilbudene kan skape betydelig verdi for kundene, ha lengre levetid enn nye produkter fordi de er mer krevende for konkurrenter å imitere, og lar selskaper fange mer økonomisk verdi. Digital teknologi er et enestående verktøy for å skape slike opplevelser, men hva er den beste måten for din bedrift å bruke det på? Mulighetene synes uendelige. Hvilke typer opplevelser kan du skape? Hvilke bør du fokusere på? Joe Pine og Kim Korn presenterer en dyp innsikt i hvordan lesere kan forstå og kombinere ulike aspekter av det virtuelle og det virkelige for å skape banebrytende kundeopplevelser. Noen av de mest kraftfulle opplevelsene integrerer begge verdener, som for eksempel Wii, som kombinerer en fysisk opplevelse med en virtuell en. Pine og Korn skisserer åtte forskjellige riker av digitale og reelle opplevelser og gir praktiske verktøy for å implementere disse idéene.