BERRETT-KOEHLER

Measuring and Improving Social Impacts: A Guide for Nonprofits, Companies, and Social Enterprises

Measuring and Improving Social Impacts: A Guide for Nonprofits, Companies, and Social Enterprises

Produktbeskrivelse

Verden står overfor enorme utfordringer, og som en ideell organisasjon, NGO, stiftelse, påvirkningsinvestor eller sosialt ansvarlig selskap, er du på en misjon for å løse disse problemene. Men hva bør du egentlig gjøre? Og hvordan kan du være sikker på at innsatsen gir resultater? Altfor mange antar at gode intensjoner automatisk fører til meningsfulle handlinger, men nå, takket være Marc Epstein og Kristi Yuthas, kan sosialt påvirkning vurderes med samme presisjon som alle andre organisatoriske funksjoner. Med utgangspunkt i mange års forskning og analyser av feltstudier fra hele verden, presenterer Epstein og Yuthas en fem-trinns prosess som vil hjelpe deg med å få klarhet om de påvirkningene som er viktigst for deg, samt metoder for å måle og forbedre dem. De skisserer en systematisk tilnærming for å avgjøre hvilke ressurser du bør investere, hvilke problemer du bør ta tak i, og hvilken type aktiviteter og organisasjoner du bør støtte. Når du har gjort disse avgjørelsene, kan du gå videre med selvtillit.

Prishistorikk

Lavest
400 KR
Høyest
420 KR
Gjennomsnitt
410 KR
Median
408 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke BERRETT-KOEHLER
Navn Measuring and Improving Social Impacts: A Guide for Nonprofits, Companies, and Social Enterprises
GTIN/EAN/ISBN 9781609949778
Kategorier Bøker