I boken 'Beyond Happiness' tar Jenn Lim for seg hvordan organisasjoner kan utvikle kulturer som gagnar både ansatte og bunnlinje. Som en anerkjent konsulent innen bedriftskultur har Lim hjulpet alt fra kjente industribedrifter til innovative regjeringsorganer med å skape arbeidsplasser preget av mindre turnover, økt engasjement og høyere profitt. Gjennom sitt konsulentfirma, Delivering Happiness, viser hun den dype innvirkningen som lykke kan ha på bedrifters evne til å blomstre i en stadig mer kompleks og rask verden. Boken gir en konkret fremstilling av hvordan dette modellarbeidet fungerer i en hyper-koblet og hurtigutviklende kontekst, hvor den enkelte begynner med å definere sine verdier og sitt formål (ME), og deretter sprer denne påvirkningen seg gjennom hele organisasjonen (WE og COMMUNITY). Med utgangspunkt i en grundig forståelse av lykkevitenskap viser Jenn hvordan det å bringe hele seg selv til jobben gjør det mulig å yte sitt beste hver eneste dag, uansett hvilken rolle man har i selskapet eller hvilke utfordringer som måtte komme.