Bixa

InstaBrain: The New Rules for Marketing to Generation Z

InstaBrain: The New Rules for Marketing to Generation Z

Produktbeskrivelse

Bli kjent med den nye generasjonen: Generasjon Z, som omfatter unge mellom 13 og 24 år, utgjør nå en betydelig del av forbrukermarkedet. Med 40 prosent av forbrukerne og en direkte kjøpekraft på hele 44 milliarder dollar, har de ungdommelige forbrukerne blitt en kraft å regne med, i stand til å påvirke alle andre generasjoner og bransjer. Dessverre ser mange markedsføringsavdelinger fortsatt mot millennialene og overser det enorme potensialet som ligger i Generasjon Z. Disse digitale innfødte er en helt annen type forbruker, noe som krever innovative markedsføringsstrategier for å nå dem effektivt. Hvor sikker er du på at du kan engasjere denne målgruppen på en måte som virkelig resonnerer? I denne boken, skrevet av den anerkjente forskeren og foredragsholderen Sarah Weise, vil du lære om de nye reglene for markedsføring og merkevarebygging rettet mot Generasjon Z. Boken er fylt med historier og innsikter fra omfattende ungdomsforskningsprosjekter, og gir deg verdifull kunnskap om hvordan denne neste generasjonen av kunder ønsker å lære, handle og interagere.

Prishistorikk

Lavest
197 KR
Høyest
207 KR
Gjennomsnitt
202 KR
Median
202 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Bixa
Navn InstaBrain: The New Rules for Marketing to Generation Z
GTIN/EAN/ISBN 9781717836793
Kategorier Bøker