InstaBrain: The New Rules for Marketing to Generation Z
Produktbeskrivelse
Bli kjent med den nye generasjonen: Generasjon Z, som omfatter unge mellom 13 og 24 år, utgjør nå en betydelig del av forbrukermarkedet. Med 40 prosent av forbrukerne og en direkte kjøpekraft på hele 44 milliarder dollar, har de ungdommelige forbrukerne blitt en kraft å regne med, i stand til å påvirke alle andre generasjoner og bransjer. Dessverre ser mange markedsføringsavdelinger fortsatt mot millennialene og overser det enorme potensialet som ligger i Generasjon Z. Disse digitale innfødte er en helt annen type forbruker, noe som krever innovative markedsføringsstrategier for å nå dem effektivt. Hvor sikker er du på at du kan engasjere denne målgruppen på en måte som virkelig resonnerer? I denne boken, skrevet av den anerkjente forskeren og foredragsholderen Sarah Weise, vil du lære om de nye reglene for markedsføring og merkevarebygging rettet mot Generasjon Z. Boken er fylt med historier og innsikter fra omfattende ungdomsforskningsprosjekter, og gir deg verdifull kunnskap om hvordan denne neste generasjonen av kunder ønsker å lære, handle og interagere.