BLOOMSBURY PUBLISHING PLC

Digital Media Effects

Digital Media Effects

Produktbeskrivelse

Mennesker har lenge vært avhengige av massemedia for informasjon og underholdning. Undersøkelser viser jevnt over en økning i tiden folk bruker på media år etter år. Denne trenden har fått ytterligere fart de siste to tiårene, særlig med fremveksten av det som populært kalles digitale medier. Med mobile enheter og lett tilgang til Wi-Fi har folk nå konstant forbindelse med en stadig voksende kilde til informasjon og underholdning. De har muligheten til å bidra med eget innhold gjennom e-post, tekstmeldinger og deling av bilder og videoer, samt små detaljer fra hverdagen. Overgangen fra tradisjonelle medier til digitale medier har også medført endringer i hvordan disse mediene påvirker samfunnet. 'Digital Media Effects' undersøker nettopp disse endringene i mediepåvirkninger og erkjenner betydningen av tidligere funn innen feltet. Boken gir innsikt i den nye medievirkeligheten vi lever i, hvor interaktivitet, umiddelbarhet og tilstedeværelse har fått en helt annen betydning enn før.

Prishistorikk

Lavest
702 KR
Høyest
717 KR
Gjennomsnitt
716 KR
Median
717 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke BLOOMSBURY PUBLISHING PLC
Navn Digital Media Effects
GTIN/EAN/ISBN 9781538141014
Kategorier Bøker