Fra den første dagen hvor du lærer de grunnleggende begrepene innen design, til du setter sammen din endelige portefølje, er "Introduction to Graphic Design" (2. utgave) den perfekte følgesvenn for din læringsreise. Denne populære læreboken, skrevet av den erfarne pedagogen og designeren Aaris Sherin, er spesielt utformet for visuelle lærende og dekker alle de viktige emnene som inngår i innføringskurs i grafisk design. Boken tar for seg konsepter som layout, narrativ, semiotikk, farger, typografi, produksjon og kontekst, med eksempler som spenner fra emballasjedesign og reklame til apper og bevegelsesgrafikk. Boken inneholder også "Do's and Don'ts"-bokser, tips og diskusjonspunkter, samt praktiske oppgaver gjennom teksten. I tillegg finner du "Design In Action"-case-studier og et bredt utvalg av inspirerende arbeider fra internasjonale designere. Den inneholder også råd om designutvikling, forskning, presentasjon og kritikk av arbeid. Denne nye utgaven presenterer et enda mer variert utvalg av fremhevede designere, og gir mer oppmerksomhet til kulturelle forskjeller.