BLOOMSBURY PUBLISHING PLC

Luxury Fashion and Media Communication

Luxury Fashion and Media Communication

Produktbeskrivelse

Boken "Luxury Fashion and Media Communication" gir en grundig og tverrfaglig analyse av verdien knyttet til luksusobjekter, ved hjelp av ulike medier som bilde- og filmannonser, intervjuer, sosiale medier samt offentlige og private arkiver. I takt med den økende rapporteringen om forbruk i media og den hyppige bruken av annonser på sosiale plattformer, har luksus blitt et tema som engasjerer folk verden over. Men hvordan kommuniseres luksus, og hvilken innvirkning har dette på forbrukerne? En internasjonal gruppe forskere dykker ned i både de materielle og immaterielle aspektene av luksus, samt hvordan disse verdiene formidles mellom luksusindustrien og kundene. Boken undersøker kommunikasjonen av franske, italienske og spanske luksusmerker på det globale markedet, og inkluderer to kapittel som har et spesielt fokus på de kinesiske og amerikanske markedene. Seerne får innsikt i den tvetydige naturen til luksusprodukter, der boken belyser de motstridende narrativene mellom eksklusivitet og menneskelige verdier.

Prishistorikk

Lavest
1121 KR
Høyest
1169 KR
Gjennomsnitt
1147 KR
Median
1145 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke BLOOMSBURY PUBLISHING PLC
Navn Luxury Fashion and Media Communication
GTIN/EAN/ISBN 9781350291065
Kategorier Bøker