BLOOMSBURY PUBLISHING PLC

Managing Digital Innovation

Managing Digital Innovation

Produktbeskrivelse

Denne banebrytende læreboken utforsker hvordan effektiv kunnskapshåndtering kan gjøre organisasjoner mer innovative. Gjennom en omfattende analyse av internasjonal forskning og praktiske implementeringseksempler, viser boken hvordan organisatoriske strukturer og strategier, i kombinasjon med digitale teknologier, kan fremme innovasjon på en mer effektiv måte. Med en kritisk tilnærming og engasjerende pedagogikk, gir denne tilgjengelige læreboken leserne en dypere forståelse av kompleksiteten i innovasjonsprosesser, samt mulighetene og utfordringene ledere står overfor når de utnytter nye teknologier for å skape verdi. Boken inneholder moderne kasusstudier basert på forfatternes originale forskning, rettet mot internasjonale organisasjoner på tvers av ulike bransjer, som demonstrerer anvendeligheten av sentrale teorier og konsepter i forhold til praktiske muligheter i den virkelige verden. Dette er en uunnværlig lærebok for studenter på høgskolenivå, masterstudenter og MBA-studenter som studerer kunnskapshåndtering og innovasjon, og den er også passende for enhver...

Prishistorikk

Lavest
803 KR
Høyest
837 KR
Gjennomsnitt
821 KR
Median
820 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke BLOOMSBURY PUBLISHING PLC
Navn Managing Digital Innovation
GTIN/EAN/ISBN 9781137434296
Kategorier Bøker