Den andre, oppdaterte utgaven av den anerkjente læreboken 'PR Today' gir en omfattende innføring i offentlig relasjonsarbeid, og dekker alle aspekter ved PR, inkludert mote, eventledelse, krisekommunikasjon, politikk, kjendis-PR og bedriftskommunikasjon. Boken tar hensyn til de raske endringene innen PR-bransjen. Den kombinerer praktiske råd med en tankevekkende analyse av denne spennende, men også gåtefulle industrien. Innenfor dette rammeverket utforskes etiske dilemmaer og den viktige rollen PR spiller i dagens samfunn, spesielt i forholdet til media som ofte er både kontroversielt og avgjørende. 'PR Today' tilbyr en frisk, livlig og realistisk tilnærming til emnet, basert på forfatternes unike kombinasjon av internasjonal toppnivåerfaring, innsikt og mange år med undervisning og skriving om PR. Boken vil være uvurderlig for studenter på både bachelor- og masternivå innen offentlig relasjonsarbeid, og er et essensielt leseverktøy for nykommere som ønsker å starte karrierer i denne dynamiske og raskt voksende profesjonen.