BLOOMSBURY PUBLISHING PLC

Social Inequalities, Media, and Communication

Social Inequalities, Media, and Communication

Produktbeskrivelse

Boken "Social Inequalities, Media, and Communication: Theory and Roots" gir en omfattende global analyse av møtet mellom sosiale ulikheter, media og kommunikasjon. Med bidrag fra forskere fra hele verden, presenterer boken spesifikke nasjonale og regionale case-studier som belyser hvordan sosiale ulikheter påvirker medielandskapet og kommunikasjonsformer. Verket inneholder en teoretisk utforskning av klassiske, strukturalistiske, kulturelle, postmodernistiske og postkoloniale tilnærminger til ulikhet, og hvordan disse teoriene bidrar til en dypere forståelse av sosiale ulikheter som formes av medie- og kommunikasjonserfaringer. Bidragsyterne tar for seg klasse- og kjønnsanalyser innen media og kultur, samt de teoretiske diskursene rundt ulikhet og kapitalisme i sammenheng med kommunikasjonsteknologier. I tillegg undersøker de det sykliske forholdet mellom teori og praksis når det kommer til studiet av ulikheter, media og kommunikasjon.

Prishistorikk

Lavest
674 KR
Høyest
688 KR
Gjennomsnitt
687 KR
Median
688 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke BLOOMSBURY PUBLISHING PLC
Navn Social Inequalities, Media, and Communication
GTIN/EAN/ISBN 9781498523455
Kategorier Bøker