Nominert til Business Book Awards 2022, "Sustainable Marketing" setter fokus på det moderne kravet til bærekraft i markedsføring. I en tid der ækthet og åpenhet er avgjørende, er ikke lenger forbrukerne fornøyde med merker som er likegyldige til bærekraftiga spørsmål. Kunder forventer at merkene viser forståelse og engasjement i saker som klimaendringer, karbonavtrykk og ansattes velferd. Det viktigste er at disse merkene må være genuint dedikert til sine prinsipper og handle konsekvent og proaktivt. Med en økende gruppe bevisste forbrukere og verdidrevne kjøpere, kan organisasjoner som ignorerer bærekraft og «gjøre godt»-ånden, sette sin egen fremtid i fare. Denne boken, skrevet av tre erfarne markedsførere med flere tiårs erfaring, etablerer en ny standard for moderne markedsføring. Den belyser hvor viktig en bærekraftig tilnærming er, og gir en omfattende veiledning til hvordan man kan implementere, fremme og opprettholde bærekraftige praksiser i enhver organisasjon. En must-read for alle som driver med eller er interessert i næringsliv.