Denne omfattende håndboken er uunnværlig for kunstnere og skapere som ønsker å levere fremragende workshops, både fysisk og online. Boken er en kilde til innsikt og inspirasjon, fylt med praktiske råd og informasjon om alle aspekter ved å utvikle kvalitetsworkshops. Leseren vil lære å kuratere et program, identifisere sine målgrupper, og finne den beste plattformen for undervisning, enten det er ansikt til ansikt eller digitalt. I tillegg vil du få innsikt i hvordan du kan formidle dine kreative ferdigheter mens du balanserer de praktiske sidene ved prising og markedsføring. Håndboken inkluderer sjekklister, konkrete eksempler og handlingspunkter, samt casestudier, bilder og spørsmål og svar med en rekke kunstnere som med suksess underviser i ulike emner som trykking, broderi, keramikk, smykkefmaking og håndveving. Den prisbelønte kreative forretningsrådgiveren, treneren og coachen Patricia van den Akker, gir deg verktøyene du trenger for å bli en bedre og mer selvsikker lærer, samt hvordan du kan promotere og lansere dine workshops for å gjøre dem til en lønnsom virksomhet - enten du retter deg mot amatører eller mer erfarne deltakere.