Hvordan kan markedsførere navigere i det stadig voksende utvalget av markedsføringsspesialiteter, mediealternativer og datakilder? Hvordan kan de gi forbrukerne sømløse opplevelser av verdi på tvers av kanaler som overkommer atferdsmessige barrierer og faktisk leverer resultater? I "The Activation Imperative" tilbyr William Rosen og Laurence Minsky en enkel guide for markedsførere som ønsker å gå fra bare å bygge merker til å aktivere dem – fra å bare projisere hva et merke er, til å optimalisere hva det gjør – for å bringe folk nærmere en transaksjon. Basert på årsvis forskning og erfaring med noen av verdens mest sofistikerte merker, presenterer Rosen og Minsky en samlet tverrfaglig markedsføringsmetode som er designet for å påvirke kritiske atferder og drive forretningsresultater mer effektivt. Med handlingsorienterte råd og eksempler fra beste klasse, tilbyr Rosen og Minsky markedsførere en veikart for å håndtere dagens stadig mer fragmenterte markedsføringslandskap, slik at de kan bygge både sine merker og sin virksomhet på en mer effektiv måte.