BLOOMSBURY PUBLISHING PLC

The Activation Imperative

The Activation Imperative

Produktbeskrivelse

Hvordan kan markedsførere navigere i det stadig voksende utvalget av markedsføringsspesialiteter, mediealternativer og datakilder? Hvordan kan de gi forbrukerne sømløse opplevelser av verdi på tvers av kanaler som overkommer atferdsmessige barrierer og faktisk leverer resultater? I "The Activation Imperative" tilbyr William Rosen og Laurence Minsky en enkel guide for markedsførere som ønsker å gå fra bare å bygge merker til å aktivere dem – fra å bare projisere hva et merke er, til å optimalisere hva det gjør – for å bringe folk nærmere en transaksjon. Basert på årsvis forskning og erfaring med noen av verdens mest sofistikerte merker, presenterer Rosen og Minsky en samlet tverrfaglig markedsføringsmetode som er designet for å påvirke kritiske atferder og drive forretningsresultater mer effektivt. Med handlingsorienterte råd og eksempler fra beste klasse, tilbyr Rosen og Minsky markedsførere en veikart for å håndtere dagens stadig mer fragmenterte markedsføringslandskap, slik at de kan bygge både sine merker og sin virksomhet på en mer effektiv måte.

Prishistorikk

Lavest
346 KR
Høyest
353 KR
Gjennomsnitt
352 KR
Median
353 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke BLOOMSBURY PUBLISHING PLC
Navn The Activation Imperative
GTIN/EAN/ISBN 9781538114667
Kategorier Bøker